sobota, 7 stycznia 2012

Pamiętniki Wampirów.

Tak strasznie nie chce mi się iść do szkoły, ogólnie to jutro muszę jeszcze zrobić prace na religie i pouczyć się chemii - masakra. Długi weekend spędzam na oglądaniu "Pamiętników Wampirów", w których się zakochałam. Na początku stwierdziłam, że moją miłością będzie Stefan, ale po kilku odcinkach coraz bardziej podoba mi się Damon. Szczerze? Mam słabość do złych chłopców. a Wy lubicie ten serial?
Dzisiaj poszłam do empiku poszukać pudełeczek na biżuterie i znalazłam kilka fajnych, przy okazji kupiłam sobie Instyle i opakowanie wstążki, by zrobić kokardkę, wg. przepisu jednej blogerki. Jeszcze nie wiem, do czego ją wykorzystam, ale jest słodziutka. :)
I wciąż nie wiem... Stefan, czy Damon? hahahhaha, wiem jakie mam problemy, ale uwielbiam mieć ulubionych bohaterów. Jestem dopiero na siódmym odcinku, a już nie mogę się doczekać wątku z Eleną i Damonem.
Przepraszam, że notka taka nijaka, ale nie mam pomysłu na coś bardziej szczegółowego.
Później pokomentuje blogi..
Serdecznie zaprszam do obserwowania i komentowania, sprawiłoby mi to dużą przyjemnośc.:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz