środa, 4 stycznia 2012

Szkoła, szkoła, szkoła..

Witam, po  kilku dniach nieobecności, kilka razy zabierałam się za notkę, ale jakoś nie mogłam..
Pierwsze dni szkoły minęły ok, nawet fajnie, ale byłam mega zmęczona, a jak już wstałam dziś o 6:30, to myślałam, ze nie wyrobię. Mimo wszystko, ciesze się, że jutro ostatni dzień do szkoly, a w piątek mam nadzieję na pójście do Maka z Irmą. Postaram się porobić jakieś zdjęcia. Zaraz lece pokomentować blogi.
robiłam sobie po raz pierwszy frencha, nie jest idealnie, ale i tak jestem zadowolona:)
+ stylizacja:

sweterek - bershka
łańcuszek - cropp
bluzka - sh
spodnie - bershka

Ogólnie, to nastepny tydzień mam zawalony sprawdzianami, ale wiadomo, wystawianie ocen. A u was luźno w szkole, czy raczej nie?
I muszę iść na zakupy, ale to już chyba mówiłam. No i myślę z koleżanką nad liceum w Gdańsku z internatem, mający maturę międzynarodową. Mogłoby  być ciekawie, ale największy problem to dostanie się.. Chodzi z was ktoś do tego liceum albo słyszał? Jak tak, to chętnie poczytam jakieś opinie. :))

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładny french, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bardzo polecam ten serial-zakochalam sie w nim(co prawda jak byl na antenie bylam mala dziewczynka,ale dalej uwielbiam je ogladac)
    magda m to 30-to letnia prawniczka,ktora jest samotna,ale znajduje milosc-ktorej nie chce sie poddac.
    jesli lubisz malaszynskiego-film tym bardziej dla ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję serdecznie:) za buty dałam 179zł (przecena z 300zł), wydaje mi się to dobrą cenę jak na buty ze skóry a nie pvc. Były podobne botki właśnie w Stradivariusie. Polecam też zajrzeć np. na asos.com, teraz mają wyprzedaż, a buty też dobrej jakości. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak go poznalam i tam pokochalam.wiec mhy..chyba dobrze:P
    ale naprawde polecam...kocham ten serial nad zycie:)
    i kazdego aktora z osobna.czasem ogladam jakis film tylko dlatego,ze gral tam jakis epizodzik ktos:)

    OdpowiedzUsuń
  5. polecam z calego serca.choc teraz jej store,fryzury i dom sa staro modny i dosc tandetne,ale uwierz ze wzorowalam sie na niej,jak to jeszcze lecialo na tvn-nie.chcialam mmiec takie wlosy,taki dom wszystko!
    nawet etraz jak kogos widze w grochach,to mowie...ach,tak chodzila magda m:)

    tak,wiem to juz podchodzi pod paranoje-ale kocham ten serial najbardziej na swiecie<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Spoko. W Polsce nie ma sklepu, nie wiem czy to nie wyłącznie internetowy sklep w ogóle. Ja kiedyś zaryzykowałam i nie zawiodłam się jeszcze na butach kupionych w necie, zawsze trzeba sprawdzić długość wkładki i powinno być ok, chyba, że ktoś ma np. wąską czy b. szeroką stopę to rzeczywiście może mieć problem. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń